Indiferent ca este nevoie pentru relocarea sediului unei firme sau pentru mutarea intr-o noua locuinta, serviciile unei firme de mutari sunt cele mai potrivite. Totusi, este important ca firma aleasa pentru aceasta actiune sa fie profesionista si serioasa, in caz contrar intreg procesul de mutare se poate transforma intr-un cosmar.
In plus, acest proces este unul destul de complex, care implica mai multe tipuri de activitati, de la demontarea si montarea mobilei la noua adresa, la manevrarea acesteia pe scari sau in spatii inguste si transportarea in siguranta a tuturor obiectelor. De aceea, Professionalmovers a extras cele mai importante aspecte de care oamenii ar trebui sa tina cont atunci cand trebuie sa se mute:
1. Planificarea procesului de mutare
Fiind un proces complex, este nevoie de realizarea unui plan de mutare, pe baza caruia fiecare individ implicat in acest proces va stii ce are de facut si fiecare obiect unde ar trebuie asezat. In plus, acest plan trebuie sa cuprinda data si ora la care va avea loc actiunea, precum si adresele – cea de la care se pleaca si cea de destinatie – de aceea acesta trebuie adus la cunostinta tuturor persoanelor implicate mai din timp. Astfel vor fi evitate posibile disfunctionalitati, cum ar fi indisponibilitatea unui membru al echipei sau ratacirea/incurcarea adreselor.
2. Solicitarea unei firme de mutari de mutari
O firma de mutari ofera clientilor sai o serie de servicii conexe acestei activitati, pe langa mutari mobilier, echipa acesteia ocupandu-se si de demontarea si montarea acestuia in noua locatie, impachetarea obiectelor transportate si chiar posibilitate de depozitare, in cazul in care nu pot fi transportate imediat in noul spatiu, sau curatenia necesara in urma acestui proces.
Prin urmare, o multime de griji pot fi eliminate numai prin apelarea la astfel de servicii specializat, oferite de personal calificat, profesionist si cu experienta.
3. Stabilirea unui buget disponibil
Chiar daca se opteaza pentru serviciile de mutari firme Iasi sau pentru realizarea acestui proces in regim propriu, ar trebui sa se stabileasca un buget pe baza caruia sa se desfasoare acest proces in conditii eficiente. In acest fel se pot evita cheltuieli inutile, mai ales daca de activitatile principale destinate mutarii se ocupa o firma specializata.
4. Personalizarea serviciilor
Este important ca firma cu care se alege sa se colaboreze in tot acest proces sa poata oferi servicii personalizate clientilor sai, astfel incat sa poata fi adaptate nevoilor si posibilitatilor acestora.
5. Pregatirea obiectelor personale pentru mutare
Desi exista o firma angajata pentru ajutorul oferit in acest proces de mutare, majoritatea obiectelor trebuie impachetate din timp de catre proprietar, mai ales in cazul obiectelor personale. Trebuie mentionat faptul ca o astfel de firma ofera insa, in ajutor, materiale si echipamente de impachetat, in special pentru obiectele care se pot deteriora in timpul transportului. Astfel ca daca este nevoie de cutii de carton de diferite dimensiuni, folii stretch, folii cu bule de aer, firma de mutari le poate oferi. In plus, aceasta ofera si solutii pentru ancorarea acestora in timpul transportului, precum si echipamente necesare transportului unor bunuri grele sau voluminoase.