Se spune că antreprenorii de succes lucrează cot la cot cu angajații lor. De asemenea, sunt interesați de starea de sănătate, cât și cea de spirit a celor ce muncesc pentru ei. Astfel, dacă cei din echipă sunt mulțumiți de locul de muncă și vin cu drag la lucru, managerul este și el mai încântat. Nu mai este un secret faptul că un angajat care este fericit și împlinit va lupta să evolueze și să-și depășească limitele în mod constant. Bonificațiile, recompensele sau micile atenții acordate atunci când muncitorul obține rezultate bune sunt necesare. În acest fel, vei motiva întreaga echipă să lucreze la intensitate maximă cu drag și spor.
Dacă vrei să ai succes și să te bucuri de prosperitate trebuie să-ți faci angajații fericiți. Poți crede că este doar un mit, însă este pura realitate. Metodele de relaxare și activitățile care îi ajută pe cei din echipă să se deconecteze de la sarcinile de lucru sunt favorabile.
Ești în contextul în care ai o afacere de familie sau deții un business alături de soția sau partenerul de viață? Atunci trebuie să te simți norocos și să-i surprinzi pe cei apropiați din când în când cu cadouri business. Artizan Urban este brand-ul care face ca totul să fie posibil. Uneori simți că te-ai plictisit de cadourile standard sau cele clișeice? E de înțeles. Mergi pe drumul imprevizibilului și optează pentru soluții creative.
Îți place să vezi cum materialele vechi prind alt contur? Crezi în puterea reciclării și a poveștilor frumos brodate din diverse piese vechi? Ei bine, atunci eși unul dintre cei care pot face daruri alese.
Reguli de aur pe care un tânăr antreprenor trebuie să le respecte
O relație bună cu angajații te va ajuta oricând să ai succes. Bineînțeles, nu este potrivit să depășești anumite limite, iar relația de respect trebuie să existe mereu. În același timp, nu trebuie să afișezi mai multă prietenie decât este necesară.
Însă, pentru ca personalul din echipa ta să fie motivat să muncească la standarde înalte, tu trebuie să le oferi confortul necesar. Condițiile de lucru și activitățile dedicate timpului liber sunt criterii de care trebuie să ții cont.
Angajații pot fi mai fericiți și mai motivați cu ajutorul câtorva activități simple:
- Ateliere creative – membrii din echipa ta sau chiar alături de tine pot crea bijuterii hand-made din materiale reciclate. Atelierele de creație au loc chiar la sediul clientului, iar grupele sunt de maxim 15 persoane. În funcție de complexitate, un atelier poate dura până la cel mult 3 ore.
- Cadouri premium – produse cu logo-ul companiei sau obiecte lucrate manual – toate acestea sunt elemente care pot aduce un suflu nou spațiului de lucru. Piesele pe care le folosește cu precădere brand-ul Artizan Urban sunt compenente de la ceasuri vechi, curele uzate, zale sau catarame. De asemenea, resturile din piele naturală și lemn sunt și ele printre materialele care se transformă în vedete.
- Tablouri creative – Poți opta pentru ateliere în care cei din firma ta învață să facă tablouri din materiale reciclate. Însă, dacă vrei doar să faci un cadou unicat, achiziționează un tablou din piese de ceas sau alte deșeuri metalice.